RENAULT 9-11 KULÜBÜ
Arkadaşlar forumumuz yeni adresine taşınmış olup kategorilerin ve konuların taşınma işlemine başlanmıştır. Bizden kaynaklanmayan nedenlerden ötürü üyeliklerinizi yenilemeniz (çok kısa bir işlemdir) gerekmektedir. Paylaşımlarınıza www.renault9-11.com adresinden devam edebilirsiniz.

RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiyenin ilk ve tek Renault 9-11 Kulübü (Taşındı! www.renault9-11.com)
 
AnasayfaAnasayfa  Renault 9 BlogRenault 9 Blog  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 veta

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
YazarMesaj
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: veta   2008-08-21, 19:51

vetaların vetası vetaPex nerde ? karabatak gibi, bi çıkıyo bi kayboluyo Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:17

uln ben de dedim veda edecekti de onu bile yazamadı mı acep diye... Rolling Eyes Embarassed korktum 1 an..

geziyo o buaralar... Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:22

Ne o sıkıldın mı ? yada veda edeceğimi mi sanıyorsun ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:23

samsunlu R-9 demiş ki:
Ne o sıkıldın mı ? yada veda edeceğimi mi sanıyorsun ?


hımmm senden o kadar kolay kurtulamıcaz galiba... Very Happy valla benim canıma minnet ercan bilir benim ne kadar geyikçi 1 adam olduğumu ladatr den... Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:30

e o zaman niye korktun 1 an ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:32

gidiverecen diye korktum yahu... anaaa saat 12 yi geçti mi nee... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:36

Ya bu laptopun saati bozuk yada senin gözler ileriyi görüyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:40

Hem Saat 12yi geçse n'olcek, aramızda balkabağına dönüşcek kimse yok ki. yarın işe gidilcek, 1 ameliyat var, hasta beni tanımıyo ,ben hasta kim bilmiyorum ,parayı kimden alcaaz belli değil, dostlar alışverişte görsün.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sisyphos



Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 85 R9 GTL
Kayıt tarihi : 06/10/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 20:57

Eee saat 12yi geçti kapattık arkadaşım.... Razz

Nöbetçi bölümden devam, hem oranın modu anıl artık rahaat rahat dertleşiriz :sopa:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/garaj-f7/85-r9-gtl-sisyp
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-21, 21:10

Hadi yaa, mod Anıl'mıydı ,hiç dikkat etmedim, iyi kaçtık desene..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 07:36

samsunlu R-9 demiş ki:
Hem Saat 12yi geçse n'olcek, aramızda balkabağına dönüşcek kimse yok ki. yarın işe gidilcek, 1 ameliyat var, hasta beni tanımıyo ,ben hasta kim bilmiyorum ,parayı kimden alcaaz belli değil, dostlar alışverişte görsün.

inşaALLAH hasta ameliyattan sağ salim çıkar. (herkimse ACİL ŞİFALAR dilerim.)
sen 12 ye kadar takıl nette sonra ameliyata git oldu

ben bile 11:30 da kaçıyorum çünkü mesai bitiyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 08:09

Ameliyat diş için, saat 13:00de, sağ çıkar da, hastanın soyadı Aldıkaçtı ,bu beni tırsıttı, Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 08:16

samsunlu R-9 demiş ki:
Ameliyat diş için, saat 13:00de, sağ çıkar da, hastanın soyadı Aldıkaçtı ,bu beni tırsıttı, Very Happy

ya işte mevlam veriyor böyle adama böyle hasta adam alırda kaçarda :laugh: :laugh: :yahho:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 08:20

Tek rakibi THY de olsa yakalarııııııım, hasta bayan Razz , bu arada doktorumuz izin almış ameliyat ertelendi. bugün tatil.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 08:50

yani 1 ben mi biliyorum "lazın kafası 12 den sonra çalışmaz" lafını... Exclamation ya da siz anlamazdan geliyonuz yok mesai di yok bilmemneydi...

(anam smiley in kodunu unuttum... Embarassed

hah buldum... Very Happy )

:cızz: :
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 08:55

samsunlu R-9 demiş ki:
Tek rakibi THY de olsa yakalarııııııım, hasta bayan Razz , bu arada doktorumuz izin almış ameliyat ertelendi. bugün tatil.

hastanın içine doğdu tabi senin sabahlara kadar nette gezdiğin gelipte çeneyimi bıraksın. Very Happy


bu arada bende patronu TİRABIZON a uğurladım. 2 gün yatacam 3. gün zaten izinliyim .

rumuz : hayırsız eleman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 09:25

yanlız veta-pex değil vet-apex... ben sordum 1 kere vetapex diye 1 pokemon vardı anıl ordan mı geliyo diye fırçayı yidiydim... Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-22, 10:26

apex'i ayrı yazınca aklıma corona geliyo, pokemon daha sevimli :gamer:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 08:06

Vet, veta, vetap, vetape, vetApex ,yok abicim bu çocuk 4 tane buji istiyor Very Happy , pazar yani yarın gööyaa samsunda olcekmiş, dondurma sözüm var veterinerlik lisesine yakın biyerde ısmarlayayım bari, eski günlerini ansın garibim. Razz . birde gelip gelmiiceni bilseydik, ona göre balığa giderdik. :gamer:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 16:19

yav herkes nerde bugün. forumda kimse yokmu.

cumartesi pazar bir benmi işbaşındayım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 16:32

yaz rehaveti diyelim... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 18:48

görevimin başındayım Wink atıp tutmayın arkamdan , gezmekten nete girmeye fırsat olmadı desem ayıp olacak ama okadar sıkı görevden sonra bırakında biraz tatil yapayım..

buarada aslında bugün samsunda olacaktım ama olmadı.. her an samsunda yım yanii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
rdmaksl



Nerden : -
Aracınızın Modeli : -
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 21:28

senle konuşucaz diye bi gün servisi yakıcam dünya bi taxi parası,
nooldu?şey dün r9 da vetapexi bekledim merba diye?
şirket-iyi yazdık o zaman taxi parasını,alırsın ordan
erken gir kardeşim foruma sabah 06.00 da kalkanlar var gecikmelimi görüşelim(12 saat kadar)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 21:33

rdmaksl demiş ki:
senle konuşucaz diye bi gün servisi yakıcam dünya bi taxi parası,
nooldu?şey dün r9 da vetapexi bekledim merba diye?
şirket-iyi yazdık o zaman taxi parasını,alırsın ordan
erken gir kardeşim foruma sabah 06.00 da kalkanlar var gecikmelimi görüşelim(12 saat kadar)

walla bikaçkez okudum bişey çıkartamadım? Very Happy taksi parası mı borçluyum?
öderiz kardeş canınız sağ olsun Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
sisyphos



Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 85 R9 GTL
Kayıt tarihi : 06/10/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 21:40

VetApex! demiş ki:
rdmaksl demiş ki:
senle konuşucaz diye bi gün servisi yakıcam dünya bi taxi parası,
nooldu?şey dün r9 da vetapexi bekledim merba diye?
şirket-iyi yazdık o zaman taxi parasını,alırsın ordan
erken gir kardeşim foruma sabah 06.00 da kalkanlar var gecikmelimi görüşelim(12 saat kadar)

walla bikaçkez okudum bişey çıkartamadım? Very Happy taksi parası mı borçluyum?
öderiz kardeş canınız sağ olsun Wink

Valla bende 3 kez okudum Razz

Erdem hayırdır Rolling Eyes Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/garaj-f7/85-r9-gtl-sisyp
rdmaksl



Nerden : -
Aracınızın Modeli : -
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 21:54

ya foruma geç saatte giriyor diye şaka yapiyim dedim,bende bu saatlerde forumda olursam sabah kalkamam (personel taşımacılığı yaptığım için,elemanları almazsam taksiyle gidiyorlar)sonucunda ücretlerini ödemek durumundayım,
şaka maksatlı yazdım
tabiki işimin bilincedeyim ve asla böyle bişe olmadı
sadece espri yapiim demiştim
ve ama şunu öğrendim sevis yakarsam r-9 klup arkamda lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rdmaksl



Nerden : -
Aracınızın Modeli : -
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-23, 22:00

o meajımda art niyet kesinlikle yok,kafam karışık espri yapiim dedim,yanlış analşıldıysa özür dilerim(vetapex)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-24, 08:59

sorun yok foruma devam Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-28, 16:47

Vetapex'in samsuna ayak basışının 1. yıl dönümü şenlikleri tüm hızıyla sürüyor..
Şehrimizi terkedene kadar forumda görünmez ise telaşa gerek yok, asayiş berkemal.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-28, 19:03

bütün gün geziyor arabayla uğraşıyo, keyfi yerinde Wink

bugün mesela arabaya ilacını verdik, eksozdan nası mavi duman çıktı ama !!

abi yarında silikon işlerini halledelim ne dersin?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-08-28, 19:14

Uyar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:05

abi ALLAH aşkına günler sanayiidemi geçiyor.

işyerine fırsat buldukçamı uğruyorsunuz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:08

O günler şimdilik bitti Adil, Anıl samsun'u teki-diyar eyledi. Beni sorarsan full çalışıyorum, yarın rahatım perşembe yine sinop var.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:12

ahh ah! ben olsam böle boş bırakırmıydım Very Happy hemen sanayiye Razz

ava mı abi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:15

VetApex! demiş ki:
ahh ah! ben olsam böle boş bırakırmıydım Very Happy hemen sanayiye Razz

ava mı abi?

bende onu diycektim av zamanı galiba araziye çıkacak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:19

adil CCT 98 demiş ki:


bende onu diycektim av zamanı galiba araziye çıkacak Very Happy

keklik avlayacak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:23

siz varyaaa, kötü örnek mi oluyorum ne.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:27

evet Very Happy kapı kötü mü oldu yani?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:33

Senceee ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:37

kaput nasıl abii? Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:40

Harika Wink , yağı biraz fazla kaçırmışız ama sadece açma kolu yağlanmış. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:42

samsunlu R-9 demiş ki:
Harika Wink , yağı biraz fazla kaçırmışız ama sadece açma kolu yağlanmış. Very Happy

yağı bol olan heryerine sürermiş :gamer: Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:47

Anıl sürdü lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 18:56

iyidir.. fazlasıda işin garantisi Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 19:00

bu arada forum bu akşam bayaa bi kalabalık adminden moderatörllerden herkes burda. hayırdır sarı alrmmı var ? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 19:02

ya bende anlamıyorum kimse bişey yazmıyo ya? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-02, 19:20

VetApex! demiş ki:
ya bende anlamıyorum kimse bişey yazmıyo ya? Very Happy

bende iyiki herkes burda dedim kimse kalmamış nereye kaçtılar. neyse Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-04, 19:10

Bunu size sormalı, bak şimdide sizler yoksunuz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-04, 19:22

samsunlu R-9 demiş ki:
Bunu size sormalı, bak şimdide sizler yoksunuz.

burdayım burdayım geldim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: veta   2008-09-04, 19:37

biz burdayız da sinoptan dönemeyenler olmuş sanki Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: veta   Bugün 02:10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
veta
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 9 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RENAULT 9-11 KULÜBÜ :: RENAULT 9-11 KULÜBÜ-Serbest Bölge :: Geyik Parkı-
Buraya geçin: