RENAULT 9-11 KULÜBÜ
Arkadaşlar forumumuz yeni adresine taşınmış olup kategorilerin ve konuların taşınma işlemine başlanmıştır. Bizden kaynaklanmayan nedenlerden ötürü üyeliklerinizi yenilemeniz (çok kısa bir işlemdir) gerekmektedir. Paylaşımlarınıza www.renault9-11.com adresinden devam edebilirsiniz.

RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiyenin ilk ve tek Renault 9-11 Kulübü (Taşındı! www.renault9-11.com)
 
AnasayfaAnasayfa  Renault 9 BlogRenault 9 Blog  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6
YazarMesaj
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:37

müjde arkadaşlar,eray hatta değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
By_Ne0



Doğum tarihi : 17/09/89
Yaş : 27
Nerden : İSTANBUL
Aracınızın Modeli : 93 RENAULT Broadway
Kayıt tarihi : 27/06/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:40

Very Happy alper abimin yeri ayrıdır barış abicim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kudal



Kayıt tarihi : 09/06/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:42




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
livan08



Doğum tarihi : 01/01/81
Yaş : 35
Nerden : ARTVİN/RİZE
Aracınızın Modeli : 2004 DAIHATSU TERİOS SX
Kayıt tarihi : 19/04/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:43

buşuşmanızda bende olmak isterdim.herkese teşekkür ederim.eray fotoları merak ediyoruzz.
dipnot:sanırım en fazla görüntülenen ve mesaj atılan konu ercanın araç alım -satım başlığı
http://renault9-11kulubu.forumotion.com/genel-sohbet-f2/artyk-satyldy-bu-ay-alyyorum-arabayybnm-arac-kaca-gider-t2859.htm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:49

aLPaCiNo demiş ki:
DaRkAnGeL5858
Fatihh
Semihh..


Banada sticker aldınız mıı? :bye:

ismin kadir abi:D ama olede dıe bılırsın:D abı stıkerlar bıze bıle yetmedı galıba ole bılıorum ama cok ıstıosan benım kını verım abı lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:50

kudal demiş ki:






aaa ben:D abı ne zaman cektın bunu:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:52

Kadir'm özür dilerim Wink

Semihcim öpüorum kardeşim seni eywallah.. Sticker onlar için işin espirisiydi zaten Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
kudal



Kayıt tarihi : 09/06/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:57

DaRkAnGeL5858 demiş ki:
kudal demiş ki:






aaa ben:D abı ne zaman cektın bunu:D

fazla resim çekmemişim eray çekecek diye...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kudal



Kayıt tarihi : 09/06/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 20:59





arkadaşlar gördüğünüz gibi eray arkadaşımız resimler için çok uğraştı. bende onun uğraşısını çektim...


En son kudal tarafından 2009-02-22, 21:18 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:00

eray hocam maşallahı var 11in Wink güle güle iyi günlerde.. Modları bekliyrm ilk iş jant lastikdir bence Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:15

aLPaCiNo demiş ki:
eray hocam maşallahı var 11in Wink güle güle iyi günlerde.. Modları bekliyrm ilk iş jant lastikdir bence Wink

alper abı eray abının araba cok gusel panjurdakı logo ıptalı cok yakısmıs suankı jantlarıda ıyı ama buyuturse daha sekıl olacagına ınanıyorum senıde beklerız abı bıdakı bulusmamıza
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:17



koyu renk araçta logo iptali sırıtmıyo .. ben iptal etmem diye düşünüyorum ama güzel durmuş bişey diyemem Wink

Jant büyümeli illaki Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:20

aLPaCiNo demiş ki:


koyu renk araçta logo iptali sırıtmıyo .. ben iptal etmem diye düşünüyorum ama güzel durmuş bişey diyemem Wink

Jant büyümeli illaki Wink


abı senın arabayada cok gusel olur bence karlıkta var off:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:21

arkadaşlar 8 saattir gözümü ayırmadan bekledim,ama eve gitmek zorundayım,iyi geceler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alperpp



Doğum tarihi : 02/06/85
Yaş : 31
Nerden : istanbul Kadıköy
Aracınızın Modeli : spring 1994
Kayıt tarihi : 05/01/09

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:25

iyi geceler abi aynen bende yatmak zorundayım yavaş yavaş iyi geceler herkeze emeği geçen arkadaşlarıma yine çok teşşekkür ederim.....yarın görüşmek üzere....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:26

DaRkAnGeL5858 demiş ki:
aLPaCiNo demiş ki:


koyu renk araçta logo iptali sırıtmıyo .. ben iptal etmem diye düşünüyorum ama güzel durmuş bişey diyemem Wink

Jant büyümeli illaki Wink


abı senın arabayada cok gusel olur bence karlıkta var off:D

diosun Wink bakarız kardeşim :senile:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:33

Kaan hoca yayların hayırlı olsun ? Kestirdin mi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:35

aLPaCiNo demiş ki:
Kaan hoca yayların hayırlı olsun ? Kestirdin mi?

yok abı spor yaymıs onunkıler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:36

Neymiş acep? Bana çok sordu da merak ettim şimdi iyice bak Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
Deliikadir



Doğum tarihi : 18/04/91
Yaş : 25
Nerden : istanbul/ sarıyer
Aracınızın Modeli : 2001 clio 1.4 16v rxt
Kayıt tarihi : 05/08/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 21:39

aLPaCiNo demiş ki:
Neymiş acep? Bana çok sordu da merak ettim şimdi iyice bak Wink



bır yerden almıs abı solemıstıde unuttum 150 ytlemı ne 4 tane mı kalmıs ole bıse dıodu yayları sarı renkteydı ama araba cok gusel duruo kaan abıye sorarsın abı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KAANPAKAY



Doğum tarihi : 21/10/79
Yaş : 37
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : 1992 renault 9 broadway
Kayıt tarihi : 06/11/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-22, 23:23

benim yaylar ile erayınkiler(goffo) aynı eafy mert tuning teki son yayı bizim siteden project 09 100 ytlye alınca bende mecbur 150 ytl ye otopolden aldım.48-49 cm ye düşüyor.yalnız amortisor pistonları kısalması gerekiyo.eray nasıl yapıldığını forumda resimle anlatmıştı.namstain dede kısaltırabilirsiniz.yada bir takım 400 euroya koni amortisor seti getirtirisiniz.benim bütçeyi aştığı için ben pistonları kısaltırdım.otopolde bunlardan 4 adet kaldı.bu yaylar daha kalın ve sert .sitede çok bilen bir arkadaşın yasdığı gibi standart yayın kesilip boyanmış hali değil.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
onurfairway



Doğum tarihi : 10/12/83
Yaş : 33
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : ladas vegas:P
Kayıt tarihi : 14/11/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-23, 08:38

kudal demiş ki:



bu üst resimdeki kel varya o benim işte lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-23, 08:42

yeni başlıkta büyütülmüşün var k.l abicim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
olvne



Doğum tarihi : 03/09/88
Yaş : 28
Nerden : İstanbul
Aracınızın Modeli : 1995 Spring
Kayıt tarihi : 20/10/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-23, 12:54

Okuldan dolayı İstanbul'da değildim ne yazık ki bakınca gelemediğim için baya üzüldüm doğrusu. İyi eğlenmişsiniz. Bir dahakine artık inşallah ben de katılıcam.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/otomobilim-f7/1995-renau
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-24, 22:47

KAANPAKAY demiş ki:
benim yaylar ile erayınkiler(goffo) aynı eafy mert tuning teki son yayı bizim siteden project 09 100 ytlye alınca bende mecbur 150 ytl ye otopolden aldım.48-49 cm ye düşüyor.yalnız amortisor pistonları kısalması gerekiyo.eray nasıl yapıldığını forumda resimle anlatmıştı.namstain dede kısaltırabilirsiniz.yada bir takım 400 euroya koni amortisor seti getirtirisiniz.benim bütçeyi aştığı için ben pistonları kısaltırdım.otopolde bunlardan 4 adet kaldı.bu yaylar daha kalın ve sert .sitede çok bilen bir arkadaşın yasdığı gibi standart yayın kesilip boyanmış hali değil.

vuruntu çoğaldımı? konfor?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
KAANPAKAY



Doğum tarihi : 21/10/79
Yaş : 37
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : 1992 renault 9 broadway
Kayıt tarihi : 06/11/07

MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   2009-02-26, 09:27

virajlarda yatmıyo.konfor biraz azaldı.çünkü bu yaylar çok sert.koni set olsa belki farklıolur.arkalar yatıyo tabi eskisi gibi.paşaoğlu garaj dediki arkalara reno 19 amortisöru koyularmış süper oluyomuş.bu yaylar pistonlar kısalmadan takılmıyo yada koni set lazım.tekrar uyarayım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)   Bugün 02:11

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
avrupa yakası 22 şubat pazar toplantısı... (ücretsiz sticker dağıtılacaktır)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
6 sayfadaki 6 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Similar topics
-
» WWE - SMACKDOWN - 18 Nisan 2010 - Pazar // Abdi Ipekçi Arena - Istanbul
» Galatasaray Çıldırın Çıldırın Albümü ~ Full Şarkı Sözleri ~
» Tna Eski Ecw Güreşçileri İle Toplantı Yapacak
» YA STİCKERLER NE İŞE YARIYO AÇIKLAYIN
» Derslerinizde sizlere yardımcı olabilecek konular 1

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RENAULT 9-11 KULÜBÜ :: RENAULT 9-11 KULÜBÜ-Aile :: Kulüp Etkinlikleri-
Buraya geçin: