RENAULT 9-11 KULÜBÜ
Arkadaşlar forumumuz yeni adresine taşınmış olup kategorilerin ve konuların taşınma işlemine başlanmıştır. Bizden kaynaklanmayan nedenlerden ötürü üyeliklerinizi yenilemeniz (çok kısa bir işlemdir) gerekmektedir. Paylaşımlarınıza www.renault9-11.com adresinden devam edebilirsiniz.

RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiyenin ilk ve tek Renault 9-11 Kulübü (Taşındı! www.renault9-11.com)
 
AnasayfaAnasayfa  Renault 9 BlogRenault 9 Blog  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 nereden geldiğini unutmayacaksın

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
VetApex!



Doğum tarihi : 13/09/85
Yaş : 31
Nerden : Amasya
Aracınızın Modeli : aracı yok
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-20, 13:10

Unlu basketbolcu Hidayet Turkoglu esiyle birlikte,Eminönün de geziyordu.Once akvaryumculari dolastilar, Kapalicarsi,Nuriosmaniye, Yerebatan Sarnici, Ayasofya, Sultanahmet, Topkapi Sarayi, Gulhane Parki derken,
Yeni Caminin onune kadar geldiler. Orada bagira bagira simit satan bir cocuk vardi.
Basketbolcu birden durakladi......Sonra simitciye yaklasti: - Simit'in kaca koc ?
- 300 bin abi.Citir citir....- Tezgahta kac simit var ?- 70-80 tane var herhalde...
- Hepsini alsam ne tutar ?
- Seksen desek 24 milyon.- Al sana 30 milyon... Farzet ki hepsini aldim...-Sagol abi... sagol...Basketbolcu uc onluk cikartip simitcinin onune birakti…Esi saskindi.Uc bes adim yurumuslerdi ki esine yaklasip fisildadi.- Hidayet sen deli misin ?- Yooo- Peki yemedigimiz simitlerin parasini niye verdin?- Bosver sorma.- Diyelim ki soruyorum. Hem de israrla soruyorum.
- Oyleyse soyleyeyim.- Lutfedersiniz beyefendi.
- Tablanin kenari dikkatini cektimi ?
- Hayir.
- Baksan gorecektin. Tahtaya bir isim kazinmisti.
- Nasil bir isim ?
- Hidayet !
- Yoksa ?- Evet o tezgah, eskiden benimdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.nettekalite.com
renault9spring



Doğum tarihi : 14/08/90
Yaş : 26
Nerden : Karaman
Aracınızın Modeli : renault 9 spring
Kayıt tarihi : 02/08/09

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-20, 15:49

vay be helal olsun adam aslını inkar etmemiş kaçmamış saklanmamış.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ARMADA_FB



Nerden : AntaLya
Aracınızın Modeli : 98 Broadway 1.4 RN
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-20, 16:35

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mitmustafa



Doğum tarihi : 22/10/92
Yaş : 24
Nerden : Mersin
Aracınızın Modeli : Tofaş Murat 131 Doğan
Kayıt tarihi : 12/08/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-20, 16:46

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.facebook.com/mitmustafa
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-20, 16:55

gerçekten olmuş mu bu... Question Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
tlg_srg



Doğum tarihi : 04/06/84
Yaş : 32
Nerden : ankara-izmir
Aracınızın Modeli : 2000 peugeot 206 1.6 xt
Kayıt tarihi : 06/04/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 09:08

deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 09:17

yok sibop ayarını yaptıracak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
renault9spring



Doğum tarihi : 14/08/90
Yaş : 26
Nerden : Karaman
Aracınızın Modeli : renault 9 spring
Kayıt tarihi : 02/08/09

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 10:30

93 spring demiş ki:
yok sibop ayarını yaptıracak Very Happy

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
renault9spring



Doğum tarihi : 14/08/90
Yaş : 26
Nerden : Karaman
Aracınızın Modeli : renault 9 spring
Kayıt tarihi : 02/08/09

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 10:31

tlg_srg demiş ki:
deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
samsunlu R-9



Doğum tarihi : 01/01/00
Yaş : 116
Nerden : .
Aracınızın Modeli : .
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 10:51

tlg_srg demiş ki:
deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 11:36

aslında türkçemiz çaok esnek değil,öyle dedikleri gibi her yöne çekilmiyo,sadece bi yöne çekiliyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 16:17

93 spring demiş ki:
aslında türkçemiz çaok esnek değil,öyle dedikleri gibi her yöne çekilmiyo,sadece bi yöne çekiliyo Very Happy

bencede...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 16:17

tlg_srg demiş ki:
deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile

benim arabayı görürsem ve o zaman da hido gibi olmuşsam, doldurum abi...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 18:39

karadeniz demiş ki:
tlg_srg demiş ki:
deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile

benim arabayı görürsem ve o zaman da hido gibi olmuşsam, doldurum abi...
boy olarak dimi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rdmaksl



Nerden : -
Aracınızın Modeli : -
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 19:14

etkileyici bir anı,teşekkürler Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 20:40

93 spring demiş ki:
karadeniz demiş ki:
tlg_srg demiş ki:
deniz sende yakında ladayla gezen bi çocuk gördüğünde yolunu kesip deposunu dolduracan dimi Smile

benim arabayı görürsem ve o zaman da hido gibi olmuşsam, doldurum abi...
boy olarak dimi

aman abi napem boyunu, devede de boy var ama sürüsünü ney çekiyor... Question Very Happy sen bilin...


sen paradan haber ver... confused Suspect
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-21, 20:45

valla gardaş para benden uzak takılıyo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
modi



Doğum tarihi : 23/09/83
Yaş : 33
Nerden : .........
Aracınızın Modeli : ..........
Kayıt tarihi : 05/03/08

MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   2010-04-22, 07:59

paramı Question ben sevmiyom onu


eğer doğruysa , etkileyici , hatta helal olsun hidoya Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: nereden geldiğini unutmayacaksın   Bugün 17:23

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
nereden geldiğini unutmayacaksın
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RENAULT 9-11 KULÜBÜ :: RENAULT 9-11 KULÜBÜ-Serbest Bölge :: Eğlence Köşesi-
Buraya geçin: