RENAULT 9-11 KULÜBÜ
Arkadaşlar forumumuz yeni adresine taşınmış olup kategorilerin ve konuların taşınma işlemine başlanmıştır. Bizden kaynaklanmayan nedenlerden ötürü üyeliklerinizi yenilemeniz (çok kısa bir işlemdir) gerekmektedir. Paylaşımlarınıza www.renault9-11.com adresinden devam edebilirsiniz.

RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiyenin ilk ve tek Renault 9-11 Kulübü (Taşındı! www.renault9-11.com)
 
AnasayfaAnasayfa  Renault 9 BlogRenault 9 Blog  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 lpg de problem ?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
raifbaris54



Doğum tarihi : 07/10/92
Yaş : 24
Nerden : sakarya
Aracınızın Modeli : broadway
Kayıt tarihi : 02/04/10

MesajKonu: lpg de problem ?   2010-04-25, 18:20

abilerim öncelikle selamlar benim bir brodwayım var birkaç seferdir üzücü bir olay yaşıyorum aracımla yolda giderken birden teklemeye başlıyor ve ve gaz almıyor daha sonra benzine alıyorum yoluma devam ediyorum birkaç saat sonra gaza geçirdimde geçiyor ve hiç bir sorun yokmuş gibi devam ediyor bu olayı aracı sıkıştırdıgımda bir kez birkaçkezde düzyolda sakin giderken yaşadım sizce neden olabilir yardımlarınız için tesekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
XDiscovery



Doğum tarihi : 08/12/75
Yaş : 40
Nerden : Ankara
Aracınızın Modeli : 1994-Rainbow
Kayıt tarihi : 04/11/07

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-04-25, 18:33

Gaz kesicisinde sorun olabilir...Elektrik bağlantılarında da temassızlık olabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yasin gökmen



Doğum tarihi : 06/01/75
Yaş : 41
Nerden : ankara
Aracınızın Modeli : reno 9
Kayıt tarihi : 08/07/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-28, 13:56

raifbaris54 demiş ki:
abilerim öncelikle selamlar benim bir brodwayım var birkaç seferdir üzücü bir olay yaşıyorum aracımla yolda giderken birden teklemeye başlıyor ve ve gaz almıyor daha sonra benzine alıyorum yoluma devam ediyorum birkaç saat sonra gaza geçirdimde geçiyor ve hiç bir sorun yokmuş gibi devam ediyor bu olayı aracı sıkıştırdıgımda bir kez birkaçkezde düzyolda sakin giderken yaşadım sizce neden olabilir yardımlarınız için tesekkürler


Sırasıyla,
1-Lpg depondaki multivalfden olabilir
2-Lpg regülatörünün üzerindeki bobin
3-Lpg kesici valften olabilir.
4-regülatör su bağlantısında bi sıkıntı olabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yasingokmen@windowslive.com
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-28, 14:43

% 75 gaz kesicisi dün aynı proble geldi istasyona bir adet palio tekleye tekleye çalışodu elime geçirdiğim 18-19 anahtarla kafasına vurdum azcık düzeldi sonra hemn sanayiye gönderdim aynen kesici değişmiş adam geldi LPG almaya sonra 50 TL almışlar, birazcık itelemişler ama yapacak bişi yok o da benim gönderdiğim yere gitseydi canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadeniz
Çakma Admin


Doğum tarihi : 22/04/88
Yaş : 28
Nerden : Muğla/Turgutlu
Aracınızın Modeli : 112 1.6 16v HD AC (LikitPetrolGücüspor)
Kayıt tarihi : 24/06/07

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-28, 16:23

25 nisandan beri çözülmüştür herhalde sorun... Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ladatr.com
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-28, 16:35

affraid vala tarihe hiç bakmamışım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-29, 05:35

18-19 değil bi dahakine 27-32 yle vuracan Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-07-29, 11:26

93 spring demiş ki:
18-19 değil bi dahakine 27-32 yle vuracan Very Happy


emrin olur abii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
raifbaris54



Doğum tarihi : 07/10/92
Yaş : 24
Nerden : sakarya
Aracınızın Modeli : broadway
Kayıt tarihi : 02/04/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-15, 09:36

çözdüm abi yinede sag olun verdiginiz bilgiler için tşkkrlr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
staplis



Doğum tarihi : 01/06/81
Yaş : 35
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : 1993 fairway
Kayıt tarihi : 07/09/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-15, 14:18

raifbaris54 demiş ki:
çözdüm abi yinede sag olun verdiginiz bilgiler için tşkkrlr
neden yapıyomuş çözümü söyleseydin keşke
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 08:58

he ya benimkide son günlerde kafasına göre bazen çalışmam diyo mesela sabah bastın tek marş sonra diyelim stop ettin calışmıyo bu durumda benzine geçiom yolda gaza geçiom falan sorun yok ama sürekli çalışmamda demio bazen kafasına göre 5-6 çalışmada 1 örnegin calışmıyo ve calışmadığı zamanda lpg benzin düğmesinin olduğu yerdeki sarı lpg nin sarı ışığı normal marşla beraber yanıp sönüyo o zaman biliyomki kesin çalışmıcak normalde marşa basınca da o sarı ışık sabit durdumu calışıyo sanki elektriksel bi sorunmuş gibime gelio gazcı bırak akşam kalsın sabah bakim dedi bırakmadım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 08:59

şasesel bi durum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 10:02

galiba seninkine benzer bi durum nerdedir bunu şase masesi abi (geçerlerde seninkide yapıo du ya aynı gibi )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 10:18

şase almamaya başlayıncatak şak tak şak demeye başlıyo,tak şak geçiyo araba
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 11:13

aynen öle de abi şaşesi nerdedir bu herifin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
raifbaris54



Doğum tarihi : 07/10/92
Yaş : 24
Nerden : sakarya
Aracınızın Modeli : broadway
Kayıt tarihi : 02/04/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-16, 21:31

abilerim işin aslı başkaymış ilklerde bizde şase almıyo iletimsizlik var dedik ama megersem regülatöre gaz veren selonoit valfe pislik birikmiş temizlettik (5 lira) lık bir problemmiş şimdi maşallahı var hepinize teşekkür ederim ilgilendiniz için Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 05:47

1 aydan bu yanada marşa basıyorsun alıyor, 100 km yapıp park ediyorsun 4-5 saat sonra tık yok. Alla alla.. Babam kullanıyor arabayı böyle böyle oluyor diyor 'baba diyorum nasıl olur, oluyor oğlum işte' diyor.

İyi dedim dün akşam ben bindim, hayddiii harbiden dediği gibi marş bas bas olmuyor.

Açtım kaputu ; LPG ye ait ne türlü soket, fiş, kablo ne var ne yoksa söktüm taktım söktüm taktım en son buji kablolarını söktüm üfledim taktım. Geçtim direksiyona, yarım marşta tıkk Smile

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
Evliya Çelebi



Doğum tarihi : 15/09/84
Yaş : 32
Nerden : Ankara
Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :)
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 05:50

Demekki bu sorun 9-11 de kronik, arıza kodu ise takşak lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t5950p50-1990-model-mits
staplis



Doğum tarihi : 01/06/81
Yaş : 35
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : 1993 fairway
Kayıt tarihi : 07/09/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 06:55

Evliya Çelebi demiş ki:
Demekki bu sorun 9-11 de kronik, arıza kodu ise takşak lol!
şaktak olmasın o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 06:57

staplis demiş ki:
Evliya Çelebi demiş ki:
Demekki bu sorun 9-11 de kronik, arıza kodu ise takşak lol!
şaktak olmasın o
farketmiyor,seri olarak aktaş ta desen oluyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 07:21

aktaş deyince aklıma ilk gelen yanlış hatırlamıyorsam beşiktaşlı futbolcu metin aktaş Smile

takşak Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-17, 08:33

Evliya Çelebi demiş ki:
Demekki bu sorun 9-11 de kronik, arıza kodu ise takşak lol!

yok ya bence standart lpg sistemlerinden kaynaklanıyo kapalı olmayan elektrik bağlantılarından babanınki nin depo ömrü bu sene doluyo 10 sene olcak aldesa mı ne hala tek marş ama bağlantılara bi bakın özel korumalı kılıfların plastik aksamların içinde adamlar süper işçilik yapmış lpg de bence bırakın yağmuru çamuru sabah alşam topa tutsan o elektrik bağlantılarını bişey olmaz benimki de batla kapatılmış coğu yeri sigorta uçları soketli üstten açık hertürlü hava muhalevetine açık sebep bu bende dün temizledim sigorta panelini falan sabah normal tık marş calıştı bakam devamı nası olcak wd40 manyağı yaptım soketi sarım kısmı iyi kamufle edilmiş karışmadım beyindeki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-19, 12:21

sıkıntı devam ediyor Sad

arabayı da ben değil babam kullandığı için hiç umurumda değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
staplis



Doğum tarihi : 01/06/81
Yaş : 35
Nerden : istanbul
Aracınızın Modeli : 1993 fairway
Kayıt tarihi : 07/09/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-08-20, 14:14

bizim içinde problem yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yasin gökmen



Doğum tarihi : 06/01/75
Yaş : 41
Nerden : ankara
Aracınızın Modeli : reno 9
Kayıt tarihi : 08/07/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-09-20, 14:31

aLPaCiNo demiş ki:
sıkıntı devam ediyor Sad

arabayı da ben değil babam kullandığı için hiç umurumda değil

Lpg filtren tıkanmış sök yenisini tak yola devam...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yasingokmen@windowslive.com
aLPaCiNo



Doğum tarihi : 21/07/82
Yaş : 34
Nerden : IstanPooL KadıkoY
Aracınızın Modeli : RainBow'S'
Kayıt tarihi : 26/02/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-09-20, 14:43

yasin gökmen demiş ki:
aLPaCiNo demiş ki:
sıkıntı devam ediyor Sad

arabayı da ben değil babam kullandığı için hiç umurumda değil

Lpg filtren tıkanmış sök yenisini tak yola devam...

kesici oksitlendiği için oluyor. Elektrik bağlantılarını söküp 2 zımpara.. Haloldu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.renaultturkey.com
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-27, 15:34

benim bu konudaki LPG de ki takşak olayı gaz anahtarını değiştirdikten sonra düzeldi kendi kendine o zamandan beri yarım marş falan çalışıo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-27, 16:04

Bende son zamanlarda çalıştırmada zorluk çekiyordum sabah kalkıyorum tık tek marş çalışıyor 3dk içinde pastaneye gidiyom stop ediyom bi daha uğraş dur bakalım bas bas çalışsın neyse sorunu Regülatör ve Gaz kesinin önüne röle takmakta buldum şimdi tek marş her defasında
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 09:22

resimleme şansın varmı Ahmet
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 10:50

barut demiş ki:
resimleme şansın varmı Ahmet

ahmet harbi kameraman olcan böle giderse Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 10:55

"Regülatör ve Gaz kesinin önüne röle takmakta buldum" diyor ama nereye kaç tane çözemedim. Benimde bazen oluyor bu nane hatunu alıp eve geçerken ya bi dursana şurdan bişey alalım diyor gidip alıyom geliyom bas allah bas almıyor Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 11:04

bendekide yapıodu gaz anahtarından cıktı derdi takşak geçio du gaz anahtarını deiştiridikten sonram şimdi yarım marş ne güsee dimi Wink Allah bozmasın daha teklemedi 1 -1.5 aydır eskiden 2-3 marş hatta bazen inat edio durunca stop ediom bi daha calıştıramıodum sonra dön babam benzine yolda gaza geç falan oluyodu marşda basmam demio deli danalar gibi basıo ama calışmıodu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yasin gökmen



Doğum tarihi : 06/01/75
Yaş : 41
Nerden : ankara
Aracınızın Modeli : reno 9
Kayıt tarihi : 08/07/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 13:05

barut demiş ki:
"Regülatör ve Gaz kesinin önüne röle takmakta buldum" diyor ama nereye kaç tane çözemedim. Benimde bazen oluyor bu nane hatunu alıp eve geçerken ya bi dursana şurdan bişey alalım diyor gidip alıyom geliyom bas allah bas almıyor Smile

Regülatörün ve gaz kesiciyi besleyen bobinlere röle bağlamış.Sebebi röle gelen akımı güçlendirir bobinideki elektromıknatıslanma'yı daha iyi sağlar ama sabah rahat çalışmasını bi faydası olacağını pek zannettmiyorum sabah zor çalışan aracın ilk ihtimal;
1-gaz ayarı çok açıktır
2- regülatördeki basınç ayarı çok kısık veya çok açıktır.
3-Gaz ve hava ayarında sıkıntı vardır.
Motor ile ilgili ise ;
1-sibop ayarı gereklidir
2-Marş tam çevirmiyordur
3-indüksiyon bobini görevini tam yapmıyordur
4-distribitör içindeki manyote bozuk ve ya nem alıyordur
5-buji ve buji kabloları sıkıntılıdır.
6-karbüratör hava alıyordur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yasingokmen@windowslive.com
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 13:08

yok abi sabah değil dert bir yere giderken dur stop et 1 dakka sonra yine marş bas o zaman sorun oluyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 14:09

ha o röleden bendede var gaz beynine yeterli elektrik gelmiomuş elektrik versin diye aklıma geldi bende taktırmıştım bide tayfun benim bahsettiğim sabah ilk zamanlar 1 marşken son zamanlar 2 marş olduydu bu bi örnek kısmı ayrıca ve bi yerde durdum stop ettim diyelim tekrar 3-5 dakka sonra binince calışmıyodu bahsettiğimiz olay aynı aslında gaz anahtarından cıktı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yasin gökmen



Doğum tarihi : 06/01/75
Yaş : 41
Nerden : ankara
Aracınızın Modeli : reno 9
Kayıt tarihi : 08/07/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 14:45

barut demiş ki:
yok abi sabah değil dert bir yere giderken dur stop et 1 dakka sonra yine marş bas o zaman sorun oluyor.

1-Lpg anahtarı kontrol ettir.
2-Lpg regülatörünün üstündeki bobini kontrol ettir.
3-LPg kesicini kontrol ettir.
3-Lpg regülatörü basınç ayarı çok açık olabilir.

Gaz çok birikip sıkışma yaptığı için boğuyor bir müddet sonra gaz uçunca çalışıyor sebep bu olabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yasingokmen@windowslive.com
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 15:05

yasin gökmen demiş ki:
barut demiş ki:
yok abi sabah değil dert bir yere giderken dur stop et 1 dakka sonra yine marş bas o zaman sorun oluyor.

1-Lpg anahtarı kontrol ettir.
2-Lpg regülatörünün üstündeki bobini kontrol ettir.
3-LPg kesicini kontrol ettir.
3-Lpg regülatörü basınç ayarı çok açık olabilir.

Gaz çok birikip sıkışma yaptığı için boğuyor bir müddet sonra gaz uçunca çalışıyor sebep bu olabilir.

teşekkürler en kısa zamanda kontrol ettirecem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 17:05

barut demiş ki:
resimleme şansın varmı Ahmet

Resimlerim Tayfun abi ne demek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 17:59

[img][/img]

Abi işte röle resmi yağmur yağıyordu bu kadar çekebildim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 18:02

sağolasın ahmet bu akşam hatun sayesinde 150m bir dur kalk oraya gir buraya gir yaptım banamısın demedi her marşta aldı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
ahmetcan466



Doğum tarihi : 03/11/80
Yaş : 36
Nerden : TEKİRDAĞ ŞARKÖY
Aracınızın Modeli : 93 RAINBOW I.R.D. idi :(
Kayıt tarihi : 29/06/10

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-28, 18:11

barut demiş ki:
sağolasın ahmet bu akşam hatun sayesinde 150m bir dur kalk oraya gir buraya gir yaptım banamısın demedi her marşta aldı Very Happy

Abi yapıyor bazen böle şeyler bizim otolar...Bende LPG regülatörünü yeni değiştirdim ATİKER taktım BRC vardı BRC yide yedeğe çektim temizleyip...Ama Atikeri takınca bu Regülatör üzerindeki kesiciyi açmama ve zor çalışma olayı peydahlandı, tamirciye dedim bu neden yapıyor diye düşük voltajdan dedi söktük kesiciyi kontrol ettik kesicinin içindeki hareketli parçayı temizledik yağladık taktık yerine bide röle takınca 10 numara oldu şimdi sorun yok...Hazır resülatör değişmişken regülatör ayağınıda lamadan yaptım taş gibi oldu taşş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
salla2000



Doğum tarihi : 04/01/74
Yaş : 42
Nerden : eskişehir
Aracınızın Modeli : 1993 Renault 11 RAINBOW
Kayıt tarihi : 05/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-10-29, 11:02

ha bendeki farklı bendeki +12 v u doğrudan LPG beynine taşıyan röle yeterli elektrik gelmio diyorlardı bi ara regülatöre bende o zaman taktırmıştım o röleyi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 08:42

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 08:44

yokardaki başlıktaki,korna yazan yerlere kesici koyarsanız kesiciye role bağlanır Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
barut



Doğum tarihi : 22/01/77
Yaş : 39
Nerden : İzmir
Aracınızın Modeli : 1997 Golf Sport
Kayıt tarihi : 03/07/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 08:50

sende bağlıyacan mı ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t10029-yte-yeni-barut-ka
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 08:59

bu akşam 16.30 da hemen bağlayacam kısmetse,depomda role vardı bi tane Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 09:03

önce ben bağlayayım raporu sunarım,bi sakatı olmasın Very Happy ,elektrik rizikodur,bide marşa bağlayacam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Evliya Çelebi



Doğum tarihi : 15/09/84
Yaş : 32
Nerden : Ankara
Aracınızın Modeli : 1990 Model Mitsubishi Lancer 1.5 Special Edition :)
Kayıt tarihi : 08/11/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-02, 21:30

93 spring demiş ki:
bu akşam 16.30 da hemen bağlayacam kısmetse,depomda role vardı bi tane Wink

O depoda yok varmı abi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t5950p50-1990-model-mits
93 spring



Nerden : '
Aracınızın Modeli : param olunca range rower,para bitti game ower
Kayıt tarihi : 04/12/08

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-03, 08:15

Evliya Çelebi demiş ki:
93 spring demiş ki:
bu akşam 16.30 da hemen bağlayacam kısmetse,depomda role vardı bi tane Wink

O depoda yok varmı abi Very Happy
yok abi Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
haciahmetli



Doğum tarihi : 23/08/72
Yaş : 44
Nerden : ankara
Aracınızın Modeli : 1993 renault Brodway
Kayıt tarihi : 13/02/09

MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   2010-11-03, 08:48

Arkadaşlar selam.Benim renault 9 Broadway im var 1993 model.Bayağı diri bir araç ama yukarda bahsettiğiniz gibi kış gelince çalışma problemi ve durup tekrar çalıştırmak gerekirse zor çalışma ve giderken istop etme problemleri var.Ayrıca dünde motor sıcakken düz yolda giderken vitesi boşa attığımda istop etme problemi oldu ama bugün o problem yok.Dün yeni gaz almıştım ondan olabilir diye düşündüm.Kışın tek kontakta çalışması ve de istop etmemesi için ne yapmalıyım.Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.(Gaz BRC ve daha 1 yıllık)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: lpg de problem ?   Bugün 10:36

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
lpg de problem ?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» katkılı otogaz enjeksiyonlu araçlarda problem

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RENAULT 9-11 KULÜBÜ :: RENAULT 9-11 KULÜBÜ-Teknik :: LPG Forumu-
Buraya geçin: